Nejedná se pouze o změnu aplikace, ale změny v Komerční bance jako takové. Součástí je nová produktová nabídka, snazší správa a ovládání vašeho bankovnictví, nové technologie, bezpapírová komunikace a další.
Je to jednoduché, jestli máte KB Klíč, nic vám nebrání přejít do nového bankovnictví odkudkoli, třeba z gauče nebo na chatě. Jakmile vám přijde výzva, můžete přejít hned.
S převodem služeb vám pomůže webový průvodce. Potřebovat budete jen svůj mobil s KB Klíčem. Během 10 minut převedeme do nového bankovnictví vaše produkty se všemi nastaveními a podepíšeme s vámi nové smlouvy – vše online.
Ano. Do nového, technologicky vyspělejšího prostředí postupně vstoupí všichni naši klienti. Chceme vám totiž poskytovat stále modernější digitální bankovnictví pro vaše každodenní potřeby.
Přechod do nového bankovnictví není jen o aplikaci. Týká se také vašich produktů, které převedeme na nové a lepší. K těm je nutné podepsat novou smluvní dokumentaci.
Pokud jste si při přechodu stáhli a aktivovali novou aplikaci KB+, přihlásíte se do ní tak, jak jste si nastavili.
V případě internetového bankovnictví ve webovém prohlížeči se pro vás nic nemění – zadáte své přihlašovací jméno a potvrdíte KB Klíčem (ten je nově přímo součástí aplikace KB+).
Produkty po vašem přechodu převedeme na nové a lepší, které budou lépe vyhovovat vašim potřebám. Jejich nastavení se může trochu lišit, ale základní věci jako číslo účtu, číslo platební karty nebo trvalé příkazy vám zůstanou beze změny.
Nové produkty a služby, online bankovnictví KB+ se stejným vzhledem a funkcemi na mobilu i počítači, snazší ovládání bankovnictví, bezpapírová komunikace, KB Klíč přímo součástí aplikace a spousta dalších novinek.
Chceme vám poskytovat stále modernější digitální bankovnictví pro každodenní potřeby. Rozhodli jsme se proto kompletně inovovat náš bankovní systém, aby pro vás vše bylo snazší a přehlednější.
Čekají na vás nové produkty, aplikace, internetové bankovnictví, funkce a další.
Doporučujeme počkat, než dostanete pozvánku. Přechod probíhá postupně a nejdřív budeme převádět klienty, kteří mají jen základní produkty, jako je běžný účet a debetní karta.
Pokud byste chtěli vyzkoušet aplikaci KB+ dřív, než pro vás bude vše připravené, nemusí být ještě k dispozici všechny produkty, které v současnosti využíváte.
Zpoplatnění služeb v nové éře bude fungovat trochu jinak než doposud. Rozdíl v ceně nastat může, ale měl by být minimální. Může se dokonce stát, že budete platit méně.
Vaše produkty a služby převádíme do nového bankovnictví tak, aby co nejvíce odpovídaly vaší stávající situaci.
Jakmile vás úspěšně převedeme do nového bankovnictví, už stávající aplikace MojeBanka a Mobilní banka potřebovat nebudete. Vše budete mít v novém online bankovnictví KB+ na mobilu i počítači.
Potřebovat nebudete ani aplikaci KB Klíč, protože ta bude nově přímo součástí KB+ v mobilu.
KB Klíč bude nově přímo součástí KB+. Na vše vám tedy bude stačit jedna aplikace.
Dokud nepřejdete do nového bankovnictví a nezačnete používat KB+, všechny aplikace vám budou fungovat jako doposud (MojeBanka, Mobilní banka, KB Klíč).
Můžete. Pokud si ale stáhnete aplikaci KB+ ještě předtím, než vám pošleme pozvánku k převodu služeb, musíte si založit nový účet v tarifu, tedy druhý účet. Jakmile budete mít novou aplikaci KB+, můžete využívat všechny její funkce a sjednávat si služby, které jsou v ní už dostupné.
Svůj současný účet a produkty na něj navázané (platební karta, kontokorent atd.) v aplikaci KB+ ještě neuvidíte.
Další produkty, které u nás máte, v nové aplikaci najdete (např. stavební a penzijní spoření), může se ale stát, že v ní zatím nepůjdou spravovat.
Všechny své současné produkty stále spravujete přes internetové bankovnictví MojeBanka a aplikaci Mobilní banka, jak jste zvyklí.
Pokud si tedy stáhnete KB+ před pozvánkou k přechodu do nového bankovnictví, budete pro správu všech svých produktů potřebovat staré i nové bankovnictví.
Jakmile vám pozvánka přijde, převedeme všechny vaše produkty, a to včetně vašeho starého účtu a jeho nastavení (číslo účtu, trvalé příkazy apod.). Následně si můžete vybrat, který z účtů budete používat jako hlavní, nebo jeden z nich v aplikaci zrušit.
Pokud jste si KB+ stáhli ještě předtím, než vám přišla pozvánka k přechodu, nejsou ještě všechny vaše služby pro nové bankovnictví připravené.
KB+ používat samozřejmě můžete, některé své produkty ale zatím budete moct ovládat jen v internetovém bankovnictví MojeBanka a v aplikaci Mobilní banka.
Až budou všechny vaše produkty připravené, převedeme je do nového bankovnictví a budete vše spravovat v KB+.
V druhé polovině letošního roku zahájíme postupné převádění klientů živnostníků a klientů KB Premium. Ostatních podnikatelů, klientů korporátního a privátního bankovnictví se v letošním roce převod služeb nedotkne, plánujeme ho zahájit v průběhu příštího roku. Vyčkejte prosím na bližší informace, které s vámi nasdílíme, jakmile pro vás bude převod aktuální.
V druhé polovině letošního roku zahájíme postupné převádění živnostníků, včetně těch, kteří mají v KB vedeny i své osobní účty. V případě, že podnikáte jako právnická osoba (s.r.o. apod.), letos se vás převod ještě týkat nebude, plánujeme ho zahájit v příštím roce. Jakmile pro vás bude převod aktuální, včas se s vámi spojíme a sdělíme vám potřebné informace.
Doporučujeme počkat, až dostanete pozvánku. Přechod probíhá postupně a nejdřív budeme převádět klienty, kteří mají jen základní produkty, jako je běžný účet a debetní karta.
Pokud byste chtěli vyzkoušet aplikaci KB+ dřív, než pro vás bude vše připravené, nebudou ještě k dispozici všechny produkty a služby, které v současnosti využíváte. Můžete se ale kdykoliv obrátit na svého bankovního poradce, který vám vše vysvětlí.
Díky cookies pro vás bude prohlížení stránek příjemnější a jednodušší. Ke zpracování některých z nich potřebujeme váš souhlas, který dáte kliknutím na „Přijmout vše“. Pokud volitelné cookies povolit nechcete, klikněte na „Odmítnout vše”. Cookies můžete také odsouhlasit jednotlivě.