Podepisujeme digitálně s bankovní identitou

Podpis smluvní dokumentace kdykoliv a kdekoliv, bez potřeby cokoliv posílat poštou nebo skenovat a dávat do e-mailu, je ve SGEFu realitou. Klientům pro podpis stačí počítač nebo telefon a bankovní identita.
20. 4. 2023 14:00
Témy

Vyvinuli jsme elegantní a přehledné digitální podepisování v prostředí B2B2B. To je specifické tím, že do jedné transakce vstupuje několik stran, jako například SGEF, nájemce, dodavatel a ručitel. Každá osoba však může podepisovat různé kombinace dokumentů. Díky našemu řešení každý podepisující obdrží v jedné elektronické obálce pouze takovou sadu dokumentů, která je určená výhradně pro něj a pro daný obchod.  Samotné podpisy jsou pak na konkrétním dokumentu za všechny smluvní strany pohromadě.

Dalším usnadněním je bezpečná identifikace podepisující osoby s využitím bankovní identity,  díky které není  třeba předkládat občanský průkaz či požadovat jeho kopii. Údaje pro identifikaci nám poskytuje banka a to vždy se souhlasem klienta.

Dalším bonusem digitálního podepisování se SGEFem je naše ověření, že podpisy celé smluvní dokumentace provedly osoby k tomu pověřené.

Digitální podpis klientům SGEFu šetří čas i peníze, vše vyřídí on-line, bezpečně a transparentně

Přečtěte si,  jak u nás celý proces digitálního podepisování probíhá.