- Podpora
- Mobilní aplikace
- Jak si jednorázově zvýšit limit pro odchozí platby
Jak si jednorázově zvýšit limit pro odchozí platby
Limit rychle navýšíte v internetovém bankovnictví, Mobilní bance nebo na Klientské lince
MojeBanka
Pro zvýšení limitu v internetovém bankovnictví potřebujete KB Klíč
Mobilní banka
Limit si jednoduše zvýšíte ve svém telefonu.
Klientská linka přímého bankovnictví
Volejte na číslo +420 955 551 552
- Limit vám zvýšíme na jeden den. Navýšený limit platí do 20:30 hodin dne, ve kterém jste změnu provedli.
- Zvýšení limitu platí pro všechny vaše účty.
- Pokud si přejete limit zvýšit trvale, rádi vám pomůžeme na pobočce.
Změna limitu se vztahuje na odchozí úhrady. Zvýšení limitu pro platby kartou či výběry z bankomatů provedete v nastavení karet. Více informací najdete v podpoře karet.