- Podpora
- Bezpečnost
- Desatero bezpečnosti
- Pravidla pro odesílání elektronické komunikace
Pravidla pro odesílání elektronické komunikace
Součástí elektronické komunikace KB jsou i aktivní odkazy na různé produkty či informace. Protože dbáme na bezpečnost vašich financí i informací, tak se v elektronické komunikaci odkazy řídí těmito pravidly:
- V e-mailové komunikaci KB nikdy nebude odkaz, který by vás vedl přímo na přihlášení do internetového bankovnictví
- Neptáme se vás a nevyzýváme vás k zadání citlivých údajů (např. přihlašovací údaje, PIN, heslo apod.)
- Z komunikace je primárně odkazováno na stránky zabezpečené tzv. SSL certifikátem, který snadno poznáte podle označení https v řádku pro internetovou adresu (URL) ve vašem prohlížeči. Některé prohlížeče, např. nejčastěji používaný Chrome, doplňuje informaci před políčkem pro zadání internetové adresy pod ikonu zámečku s textovou informací „Zabezpečeno“.
Ověření pravosti elektronické zprávy z KB - Zkontrolujte si odesílatele.
E-mailové adresy, ze kterých je vám z KB zasílána komunikace. Ať už se jedná o servisní komunikaci, informaci o nedostupnosti či novinkách v internetovém bankovnictví či marketingovou nabídku, budou tyto informace odesílány z následujících e-mailových adres.
Pokud si opravdu nejste jistí, kontaktujte nás:
- Klientská linka 955 551 556
- Obraťte se na svého bankovního poradce. Kontakty na něj máte ve svém internetovém bankovnictví jak na počítači, tak i v mobilu
A nezapomeňte na bezpečnostní Desatero.