• Změna banky

Změna banky

Původní účet za vás zrušíme a převedeme k nám
Převést účet
Založíme vám nový účet u nás
Založíme vám nový účet u nás,
pokud ho ještě nemáte
Zůstatek a nastavení starého účtu

Zůstatek a trvalé platby z vašeho účtu
v jiné bance převedeme k nám

Případné ukončení služeb

Případné ukončení služeb u původní banky
zařídíme za vás

Vyřídíte na pobočce

Vyřídíte v aplikaci, internetovém bankovnictví
nebo na pobočce

Jak požádat o změnu

Zatím nejsem klientem KB

Nejprve si založte účet v tarifu online nebo na pobočce. Máte na výběr ze 4 tarifů, které kromě účtů nabízí ještě další produkty a služby, které často používáte.

Jsem klientem KB

O změnu banky požádáte v internetovém bankovnictví, v aplikaci nebo na pobočce. Služby můžete převést na váš nově zřízený nebo stávající účet.

Jak změna banky probíhá

Převod zajistíme my

Do vaší původní banky chodit nemusíte. Zařídíme za vás:

  • Převod vašich trvalých příkazů a povolení k inkasu
  • Převod zůstatku z původního účtu na nový
  • Pokud budete chtít, zařídíme i zrušení původního účtu

Další kroky jsou na vás

Koho upozornit a na co pamatovat v případě změny banky:

  • Svého zaměstnavatele na změnu čísla účtu
  • Změňte číslo účtu ve fakturách a upozorněte vaše pravidelné odběratele
  • Pokud máte povolená inkasa, upozorněte inkasující instituce (voda, plyn, topení apod.) na změnu vašeho čísla účtu
  • Pokud používáte šablony příkazů k úhradě, nezapomeňte si je zadat i u nového účtu
oblíbené účty

Účty v tarifech

Pokud u nás ještě účet nemáte, snadno ho založíte online nebo na pobočce. Nově nabízíme účty ve 4 tarifech.

Více o tarifech

Převeďte si účet k nám

V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat na naší infolince 800 521 521