Změna banky
pokud ho ještě nemáte
Zůstatek a trvalé platby z vašeho účtu
v jiné bance převedeme k nám
Případné ukončení služeb u původní banky
zařídíme za vás
Vyřídíte v aplikaci, internetovém bankovnictví
nebo na pobočce
Nejprve si založte účet v tarifu online nebo na pobočce. Máte na výběr ze 4 tarifů, které kromě účtů nabízí ještě další produkty a služby, které často používáte.
O změnu banky požádáte v internetovém bankovnictví, v aplikaci nebo na pobočce. Služby můžete převést na váš nově zřízený nebo stávající účet.
Do vaší původní banky chodit nemusíte. Zařídíme za vás:
- Převod vašich trvalých příkazů a povolení k inkasu
- Převod zůstatku z původního účtu na nový
- Pokud budete chtít, zařídíme i zrušení původního účtu
Koho upozornit a na co pamatovat v případě změny banky:
- Svého zaměstnavatele na změnu čísla účtu
- Změňte číslo účtu ve fakturách a upozorněte vaše pravidelné odběratele
- Pokud máte povolená inkasa, upozorněte inkasující instituce (voda, plyn, topení apod.) na změnu vašeho čísla účtu
- Pokud používáte šablony příkazů k úhradě, nezapomeňte si je zadat i u nového účtu
Účty v tarifech
Pokud u nás ještě účet nemáte, snadno ho založíte online nebo na pobočce. Nově nabízíme účty ve 4 tarifech.
V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat na naší infolince 800 521 521