• Převod účtu do KB

Převod účtu do KB

Účet v jiné bance za vás zrušíme a převedeme k nám s bonusem až 4 000 Kč
Převést účet
Bonus 1 000 Kč  za převod

Bonus 1 000 Kč za převod

Převeďte si účet k nám s bonusem 1 000 Kč pro nové klienty. Akce platí od 14. 4. do 11. 6. 2025
Bonus až 3 000 Kč pro nové klienty

Bonus až 3 000 Kč pro nové klienty

Sjednejte si účet v tarifu do 31. 5. 2025. V každém ze 3 následujících měsíců aspoň 5× zaplaťte kartou a získejte 1 500 Kč. Dalších 1 500 Kč získáte, když si po stejnou dobu pošlete na účet aspoň 15 000 Kč měsíčně
 
Vše vyřídíme za vás

Vše vyřídíme za vás

Pokud u nás ještě nemáte účet, založíme vám ho, převedeme zůstatek a trvalé platby z jiné banky a zařídíme ukončení služeb u původní banky

Jak převod účtu probíhá

  • Sjednejte si účet v tarifu

    Nejprve potřebujete aplikaci KB+ a účet v jakémkoli tarifu. Snadno ho sjednáte online nebo na pobočce. Jakmile účet máte, můžete požádat o převod účtu z jiné banky.

    Jako nový klient navíc můžete získat bonus až 3 000 Kč. Akce platí do 31. 5. 2025.
  • Požádejte o převod účtu z jiné banky

    Převod spustíte v sekci Účty v bankovnictví KB+. Klikněte na Převody účtů z jiných bank a zadejte číslo účtu, který chcete převést do KB.

    S převodem vám pomůžeme také na pobočce.

    Za převod účtu do KB získáte bonus 1 000 Kč. Akce platí od 14. 4. do 31. 5. 2025.
  • Řekněte nám, co vše máme zařídit

    Zařídíme za vás:
    • Převod vašich trvalých příkazů a povolení k inkasu
    • Převod zůstatku z původního účtu na nový
    • Pokud budete chtít, zařídíme i zrušení původního účtu

    Účet jde převést nejdříve 13 pracovních dní po podání žádosti (zákonem stanovené pravidlo). Stav převodu můžete sledovat ve svém online bankovnictví.
  • Co bohužel převést nejde

    Z běžných služeb jde převést z jiné banky jen běžný účet. Kartu si sjednáte u nás novou. Bohužel zatím neumíme převést zahraniční platby. Nepřevedeme ani spořicí či termínovaný účet.
  • Na co pamatovat při změně banky

    • Upozorněte svého zaměstnavatele na změnu čísla účtu
    • Změňte číslo účtu ve fakturách a upozorněte vaše pravidelné odběratele
    • Pokud máte povolená inkasa, upozorněte inkasující instituce (voda, plyn, topení apod.) na změnu čísla účtu
    • Pokud používáte šablony příkazů k úhradě, nezapomeňte si je zadat i u nového účtu

Převeďte si účet k nám

V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat na naší infolince 800 521 521

Hodí se vědět