- Podpora
- Účty a platby
- Jak získat potvrzení o platbě v internetovém bankovnictví MojeBanka
Jak získat potvrzení o platbě v internetovém bankovnictví MojeBanka
Pokud potřebujete potvrzení o provedení platby, ať už odchozí nebo příchozí, například u platby odepsané z vašeho účtu jejímu příjemci nebo úřadům či institucím, můžete si ho sami stáhnout přímo v internetovém bankovnictví.
Potvrzení obsahuje informace o provedené platbě, jako jsou povinné údaje o čísle účtu, částce, měně a stavu platby, tak i doplňující informace, např. variabilní symbol, zprávu pro příjemce a samozřejmě datum, kdy byla platba provedena.
Elektronické potvrzení o platbě je plnohodnotnou náhradou dřívějšího papírového potvrzení.Pokud budete přesto potřebovat papírové potvrzení, rádi vám ho vystavíme na pobočce.
Pokud jste provedli platbu online na počítači a potřebujete potvrzení, aby měl příjemce jistotu, že obdrží peníze včas a v plné výši, můžete si potvrzení snadno stáhnout jako PDF soubor.
Pro stáhnutí potvrzení o provedení platby se přihlaste do internetového bankovnictví MojeBanka.
Na hlavní stránce po přihlášení uvidíte kartičky se svými účty a dalšími produkty. Vyberte účet, ze kterého jste platbu prováděli a na kartičce tohoto účtu klikněte na tlačítko Historie.
Zobrazí se vám všechny vaše transakce na účtu – jak příchozí, tak odchozí platby. Vyberte platbu, ke které potřebujete potvrzení a klikněte na ni.
Zobrazí se vám detail vybrané platby. V pravé části klikněte na výběr možnosti Stáhnout PDF.
Zobrazí se vám potvrzení o platbě. To si můžete uložit do svého počítače pomocí tlačítka Uložit jako PDF v pravé dolní části obrazovky. Stažený soubor se obvykle objeví na panelu v dolní části otevřeného okna (nebo podle nastavení vašeho prohlížeče) a po rozkliknutí se okamžitě zobrazí. Zároveň se vám automaticky uloží do složky Stažené soubory na vašem počítači.
Pokud potřebujete potvrzení o platbě někomu poslat, můžete využít e-mail nebo jiný komunikační kanál – podle toho, co ve vašem počítači používáte.