- Podpora
- Účty a platby
- Jak zadat platbu v Mobilní bance Business
Jak zadat platbu v Mobilní bance Business
1. Přihlaste se do Mobilní banky Business.
2. Po přihlášení se vám ukáže obrazovka s vašimi účty a dalšími produkty.
- Pokud nemáte nastavené dispoziční oprávnění (disponenty) k účtům jiných osob (manžela/lky, dětí, rodičů, apod.), dostanete se rovnou na hlavní obrazovku s přehledem svých účtů.
- Pokud máte nastavené dispoziční oprávnění k účtům jiných osob, tzn. obsluhujete i účty jiných (např. zmocněných osob, rodinných příslušníku apod.), zvolte nejdříve subjekt, který chcete obsluhovat. Následně se dostanete na hlavní obrazovku s přehledem účtů vašich, nebo některého z disponentů, které jste si vybrali.
Pro otevření formuláře pro zadání platby máte 2 možnosti.
Na přehledu účtů klikněte na tlačítko Platba a vyberte účet, ze kterého chcete platbu odeslat, nebo nejprve vyberte účet a potom klikněte na položku Platba.
3. V obou případech se vám po kliknutí na položku Platba otevře formulář pro vyplnění Platby. Ručně vyplníte potřebná pole nebo k vyplnění použijete QR kód přes tlačítko QR platba (kulatá ikona v levé horní části obrazovky) načtete QR kód z papírové faktury nebo nahrajete z vašeho počítače nebo mobilu (z fotek nebo ze souborů). Po vyplnění klikněte na tlačítko Pokračovat, potvrďte na autorizační obrazovce zadané údaje tak, jak jste zvyklí (KB Klíčem či jinou metodou) a vaše platba je zadaná.