- Podpora
- Účty a platby
- Jak si v mobilním nebo internetovém bankovnictví ověřím, že platba byla provedena?
Jak si v mobilním nebo internetovém bankovnictví ověřím, že platba byla provedena?
Pokud zadáte platbu online v mobilním nebo internetovém bankovnictví, máte několik možností, jak si ověřit, že je platba provedena či nikoli.
Hned po odeslání platby se vám zobrazí potvrzovací obrazovka informující o úspěšném odeslání. Pokud se něco nepodaří, budeme vás informovat o neprovedení platby.
![Potvrzení platby MojeBanka](/KomercniBanka/media/ndb-web/obrazky-podpora/Potvrzeni-platby-MojeBanka.png)
![Potvrzení platby MojeBanka](/KomercniBanka/media/ndb-web/obrazky-podpora/Potvrzeni-platby-MojeBanka_1.png)
![Potvrzení platby Mobilní banka](/KomercniBanka/media/ndb-web/obrazky-podpora/potvrzeni_Mobilni_banka.png)
![Potvrzení platby Mobilní banka](/KomercniBanka/media/ndb-web/obrazky-podpora/Mobilni-banka_potvrzeni.png)
Při nedostatku prostředků na účtu pro provedení platby vás upozorníme v mobilním bankovnictví při jejím zadávání, v internetovém bankovnictví i po autorizaci platby, a to včetně informace, do kdy se budeme snažit platbu opakovaně zpracovávat.
![Nedostatek prostředků MojeBanka](/KomercniBanka/media/ndb-web/obrazky-podpora/MojeBanka-nedostatek-prostredku_zadavani.png)
![Nedostatek prostředků MojeBanka](/KomercniBanka/media/ndb-web/obrazky-podpora/MojeBanka_potvrzeni.png)
![Nedostatek prostředků Mobilní banka](/KomercniBanka/media/ndb-web/obrazky-podpora/Mobilni-banka-nedostatek-prostredku_zadavani.png)
Platba se odesílá okamžitě, takže v seznamu plateb (transakční historii) vidíte přehledně podle data a času, kdy byla jaká platba připsána a odeslána z vašeho účtu. Historii plateb máte k dispozici pokaždé, když se přihlásíte. Můžete tak vidět všechny své příchozí a odchozí platby za poslední 2 roky.