- Podpora
- Účty a platby
- Jak si v mobilním nebo internetovém bankovnictví ověřím, že platba byla provedena?
Jak si v mobilním nebo internetovém bankovnictví ověřím, že platba byla provedena?
Pokud zadáte platbu online v mobilním nebo internetovém bankovnictví, máte několik možností, jak si ověřit, že je platba provedena či nikoli.
Hned po odeslání platby se vám zobrazí potvrzovací obrazovka informující o úspěšném odeslání. Pokud se něco nepodaří, budeme vás informovat o neprovedení platby.
Při nedostatku prostředků na účtu pro provedení platby vás upozorníme v mobilním bankovnictví při jejím zadávání, v internetovém bankovnictví i po autorizaci platby, a to včetně informace, do kdy se budeme snažit platbu opakovaně zpracovávat.
Platba se odesílá okamžitě, takže v seznamu plateb (transakční historii) vidíte přehledně podle data a času, kdy byla jaká platba připsána a odeslána z vašeho účtu. Historii plateb máte k dispozici pokaždé, když se přihlásíte. Můžete tak vidět všechny své příchozí a odchozí platby za poslední 2 roky.