- Podpora
- Účty a platby
- Jak nastavit SIPO v internetovém bankovnictví MojeBanka
Jak nastavit SIPO v internetovém bankovnictví MojeBanka
1. Přihlaste se do internetového bankovnictví MojeBanka.
2. V hlavní nabídce (horní liště) zvolte záložku Platby, zobrazí se vám nabídka, kde se na pravé straně zaměřte na sekci NASTAVIT PLATBY, a klikněte na položku Povolení inkasa, SIPO, Souhlas se SEPA inkasem.
3. Po kliknutí na položku Povolení inkasa, SIPO, Souhlas se SEPA inkasem se vám zobrazí přehled s vašimi už nastavenými povolenými inkasy a SIPO (pokud jste si už dříve nějaká nastavili).
Pokud si nastavujete SIPO poprvé, uvidíte pouze Upozornění. Pro nastavení nového SIPO klikněte na červené tlačítko Nové povolení inkasa.
Z nabízených možností zvolte položku Povolení SIPO.
4. Otevře se vám formulář pro vyplnění Povolení SIPO. Vyplňte potřebná pole – spojovací číslo přidělené od České pošty, s. p., finanční limit (částku), měsíc a v poli platnost od zadejte, od kdy má být SIPO nastavené. SIPO si můžete pojmenovat podle potřeby v poli Poznámka.
Po vyplnění a kontrole všech potřebných údajů klikněte na tlačítko Pokračovat a následně potvrďte na autorizační obrazovce zadané údaje tak, jak jste zvyklí – KB Klíčem či jinou metodou, stejně jako když se přihlašujete do internetového bankovnictví, a SIPO je připravené k zaslání pro nastavení na Českou poštu, s. p.
5. Po potvrzení najdete založené SIPO v hlavní nabídce na záložce Platby vpravo v sekci NASTAVIT PLATBY, po kliknutí na položku Povolení inkasa, SIPO, Souhlas se SEPA inkasem.