Jak nahlásit pojistnou událost, kterou kryje cestovní pojištění?
Zavolejte co nejdříve
na +420 272 101 030 (nonstop linka pojišťovny AXA Assistance)
Na pobočce
Navštivte nás na pobočce, kde spolu sepíšeme hlášení škodné události.
A máte hotovo!
Váš bankovní poradce vás bude informovat, jakmile dorazí odpověď od pojišťovny.
Asistenční služby jsou k dispozici mimo území České republiky a po celou dobu účinnosti pojištění.
V případě zdravotních potíží vám asistenční společnost sežene lékaře hovořící anglicky nebo česky, a to i v případě ošetření v nemocnici či přímo u vás. Lékař se vybírá z pečlivě prověřené sítě odborníků.
Pokud budete mít problém v právní oblasti, spojí vás s příslušným zastupitelským úřadem, nebo poskytne jméno i adresu místního právníka a zařídí překladatelské služby.
Jakékoli potřebné informace vám samozřejmě poskytnou ještě předtím, než vycestujete.
V případě pojistné události můžete nechat prostřednictvím asistenční společnosti zaslat zprávu svým příbuzným nebo obchodním partnerům.