Ztráta nebo krádež karty

Kartu hned zablokujte v aplikaci KB+ nebo nám zavolejte

Kartu si hned sami zablokujte v aplikaci KB+ pod záložkou Karty. Nebo nám zavolejte na +420 955 512 230 –  kartu trvale zrušíme a poradíme vám, co dělat dál.

+420 955 512 230

+420 955 512 230

Nonstop blokace karet z ČR i ze zahraničí

Postup při ztrátě nebo krádeži karty

Ztratili jste kartu, někdo vás okradl, nebo jste si v pohybech na svém účtu všimli podezřelé transakce?

Kartu hned zablokujte

Kartu hned zablokujte

Kartu si hned zamkněte nebo trvale zrušte ve své aplikaci KB+. Pokud ji zrovna nemáte po ruce, nebo si nevíte rady, co nejrychleji zavolejte na Podporu karet KB +420 955 512 230. Kartu vám ihned zrušíme, aby ji nikdo nemohl zneužít. Podpora karet KB je vám k dispozici nonstop, rádi vám pomůžeme i uprostřed noci nebo o svátcích. Kartu za vás může zablokovat i kdokoli jiný, např. manželka, kolega apod.

Objednejte si novou kartu

Objednejte si novou kartu

Vydáme vám novou kartu nebo si ji sami objednáte v aplikaci s novým číslem a PINem za poplatek uvedený v našem sazebníku/ceníku. PIN k nové kartě si můžete kdykoli změnit v bankomatu. Novou kartu si můžete do pár minut přidat do mobilu nebo hodinek a ihned používat. Fyzická karta vám potom během několika přijde poštou na vaši adresu.

Blokace je nevratná

Blokace je nevratná

Blokace karty je nevratná – pokud svou ztracenou kartu najdete potom, co ji banka zrušila, bohužel ji už nebudete moci používat.

Kartu vám pomůžeme zablokovat také na jakékoli pobočce nebo v Kontaktním centru KB na +420 800 521 521.

Zamknutí karty

  • Pokud jste kartu zapomněli například na chalupě a bezpečně víte, že jste ji neztratili, pro jistotu si ji zamkněte.
  • Se zamknutou kartou nemůžete platit ani vybírat hotovost. Kartu kdykoli odemknete stejným způsobem.
  • V aplikaci KB+ v mobilu nebo počítači, případně v internetovém bankovnictví MojeBanka nebo aplikaci Mobilní banka přejděte do nastavení karty a klikněte na tlačítko Dočasně zamknout nebo Zamknout.

Jak předejít škodám

  • Nikomu nesdělujte svůj PIN, ani ho nenoste napsaný na papírku společně s kartou.
  • Pro maximální bezpečnost při používání platební karty si nastavte nízké limity plateb a pravidelně kontrolujte své pohyby na účtu.
  • Při potvrzování transakcí vždy pečlivě čtěte, co potvrzujete.
  • Pamatujte si,  že banka po vás nikdy nebude žádat číslo karty ani sama nepřesune vaše peníze. Stejně tak po vás nikdy nebudete chtít potvrdit KB Klíčem přijetí peněz od jiné osoby. Pokud se vám něco takového stane, okamžitě nás kontaktujte.
  • Zkontrolujte si, na jakých zařízeních máte aktivní KB Klíč a odeberte ho ze všech, která už nepoužíváte.
  • Pokud neplatíte často na internetu, zvažte úplné vypnutí internetových plateb.
  • Nahrajte si kartu do telefonu nebo hodinek. Placení digitální kartou je bezpečnější, snížíte tak riziko, že vám někdo ukradne fyzickou kartu nebo si přečte její citlivé údaje.
  • Kartu si můžete nechat pojistit proti ztrátě nebo krádeži. Pojistíme vám i vaše podnikatelské karty.

Uložte si kontakt na Podporu karet KB

Načtěte QR kód fotoaparátem vašeho mobilu a uložte si kontakt na Podporu karet. 

klientská linka kb