- Podpora
- Platební karty
- Ztráta nebo krádež karty
Ztráta nebo krádež karty
Zavolejte na +420 955 512 230. Kartu trvale zrušíme a poradíme vám, co dělat dál.
Ztratili jste kartu, někdo vás okradl, nebo jste si v pohybech na svém účtu všimli podezřelé transakce?
- Co nejrychleji volejte na Podporu karet KB +420 955 512 230. Kartu vám ihned zrušíme, aby ji nikdo nemohl zneužít. Potom vám můžeme vydat novou kartu, která vám během několika dní přijde poštou na vaši adresu. Podpora karet KB je vám k dispozici nonstop, rádi vám pomůžeme i uprostřed noci nebo o svátcích. Pozor, blokace karty je nevratná – pokud svou ztracenou kartu najdete potom, co ji banka zrušila, bohužel ji už nebudete moci používat.
Na jakékoli pobočce
Na lince karetních společností
Podle typu své karty volejte na:
+14105819994 (Visa)
+16367227111 (Mastercard)
Kartu za vás může zablokovat i kdokoli jiný (např. manželka, kolega apod.) na nonstop Podpoře karet KB +420 955 512 230. Na stejné číslo můžete volat i ze zahraničí.
Pokud při blokaci budete chtít vydat novou kartu, vydáme vám kartu s novým číslem a PINem za poplatek uvedený v našem sazebníku. PIN k nové kartě si můžete kdykoli změnit v bankomatu.
Jste zvyklí platit mobilem nebo hodinkami? Novou kartu si můžete během pár minut ihned opět do svého mobilu nahrát a používat.
Věděli jste, že si kartu můžete nechat pojistit proti ztrátě nebo krádeži? Podívejte se na pojištění Merlin. Pro podnikatele máme pojištění Profi Merlin.
Pokud jste kartu zapomněli například na chalupě a bezpečně víte, že jste ji neztratili, pro jistotu si ji zamkněte. V aplikaci KB+ v mobilu nebo počítači, případně v internetovém bankovnictví MojeBanka nebo aplikaci Mobilní banka přejděte do nastavení karty a klikněte na tlačítko „Dočasně zamknout“ / „Zamknout“. Se zamknutou kartou nemůžete platit ani vybírat hotovost. Kartu kdykoli odemknete stejným způsobem.
Načtěte QR kód fotoaparátem vašeho mobilu a uložte si kontakt na Podporu karet.