- Podpora
- Mobilní aplikace
- Nové způsoby komunikace s bankou – pro klienty KB+
Nové způsoby komunikace s bankou – pro klienty KB+
Chatujte s pracovníky Kontaktního centra. Rádi vám poradí a nasměrují vás, kam potřebujete.
Službu můžete využít přímo ze svého online bankovnictví KB+ (v počítači i na mobilu).
Můžete získat například informace o:
- svých produktech a službách,
- celé nabídce produktů KB+,
- pobočkách a obsluze.
Psát nám můžete v provozní době Kontaktního centra – od pondělí do pátku 7:00–22:00, o víkendech a svátcích 8:00–22:00.
Sjednání nových produktů
Přes chat vám nové produkty sjednat nemůžeme, ale rádi vás navedeme, jak se ke sjednání sami dostanete ve vašem online bankovnictví. Pomůžeme vám také najít nastavení v případě, že si chcete své stávající produkty změnit. Jestli to chcete radši nechat celé na nás, můžete volně přejít do videohovoru s bankovním poradcem, nebo nám nechte své číslo a my vám zavoláme zpět.
Upozornění: Informace obsažené v chatu nejsou ze strany Komerční banky nabídkou ani návrhem na uzavření, změnu či zánik smlouvy. Jakékoli informace o cenách nebo smluvních podmínkách jsou nezávazné. Chat neslouží k poskytování investičních služeb nebo informací o investičních nástrojích.

Komunikace je bezpečná

Víme, že píšete právě vy

Chat je tichý
Dejte si pozor na podvodníky, kteří se vydávají za pracovníky banky. Bankovní poradce po vás nikdy nebude chtít, abyste mu sdíleli obrazovku vy, ani se nebude ptát na vaše přihlašovací údaje nebo číslo vaší karty.