Nové způsoby komunikace s bankou – pro klienty KB+

Přinášíme vám nové způsoby zabezpečené komunikace z online bankovnictví KB+

Chatujte s námi

Chatujte s pracovníky Kontaktního centra. Rádi vám poradí a nasměrují vás, kam potřebujete.
Službu můžete využít přímo ze svého online bankovnictví KB+ (v počítači i na mobilu).

Můžete získat například informace o:

  • svých produktech a službách,
  • celé nabídce produktů KB+,
  • pobočkách a obsluze.


Psát nám můžete v provozní době Kontaktního centra – od pondělí do pátku 7:00–22:00, o víkendech a svátcích 8:00–22:00.

Sjednání nových produktů

Přes chat vám nové produkty sjednat nemůžeme, ale rádi vás navedeme, jak se ke sjednání sami dostanete ve vašem online bankovnictví. Pomůžeme vám také najít nastavení v případě, že si chcete své stávající produkty změnit. Jestli to chcete radši nechat celé na nás, můžete volně přejít do videohovoru s bankovním poradcem, nebo nám nechte své číslo a my vám zavoláme zpět.

Upozornění: Informace obsažené v chatu nejsou ze strany Komerční banky nabídkou ani návrhem na uzavření, změnu či zánik smlouvy. Jakékoli informace o cenách nebo smluvních podmínkách jsou nezávazné. Chat neslouží k poskytování investičních služeb nebo informací o investičních nástrojích.

Výhody chatu

Komunikace je bezpečná

Komunikace je bezpečná

Protože neopouštíte bankovní aplikaci, je celá vaše komunikace chráněná
Víme, že píšete právě vy

Víme, že píšete právě vy

A stejně tak vy víte, kdo sedí na druhé straně. Není tak třeba žádné dodatečné ověřování
Chat je tichý

Chat je tichý

Ne vždy můžete mluvit nahlas. S námi si můžete psát, aniž byste někoho rušili, ať už jste kdekoli

Pozor na triky podvodníků

Dejte si pozor na podvodníky, kteří se vydávají za pracovníky banky. Bankovní poradce po vás nikdy nebude chtít, abyste mu sdíleli obrazovku vy, ani se nebude ptát na vaše přihlašovací údaje nebo číslo vaší karty.

Zjistěte, na co si ještě dát pozor >>