- Podpora
- Mobilní aplikace
- Aktivace a odblokování Mobilní banky pomocí QR
- Jak vygenerovat QR v internetovém bankovnictví MojeBanka (MojeBanka Business) pro obnovu hesla
Jak vygenerovat QR v internetovém bankovnictví MojeBanka (MojeBanka Business) pro obnovu hesla
Přihlaste se do aplikace MojeBanka nebo MojeBanka Business.
V horním menu na pravé straně klikněte na ikonu ozubeného kolečka „Nastavení“ a poté na odkaz „Nastavení Mobilní banky“.
Klikněte na „Obnovit heslo“.
Požadavek podepište tak, jak jste zvyklí například u zadávání plateb, a odešlete do banky. Poté se vám zobrazí QR kód pro obnovu hesla, který budete potřebovat v dalším kroku.
Přejděte do vaší mobilní aplikace. Přihlaste se pomocí QR kódu a zadejte heslo, které jsme vám poslali v SMS.
Z bezpečnostních důvodů je nutné, abyste se do Mobilní banky přihlásili do 20 minut od zadání vašeho požadavku v internetovém bankovnictví. Odpočet času se vám ukazuje na potvrzovací obrazovce průvodce.
Pokud se nestihnete přihlásit, váš požadavek se sám zruší. Potom ho můžete kdykoli zadat znovu v internetovém bankovnictví MojeBanka nebo MojeBanka Business.