Jak si přidat zařízení do internetového bankovnictví

Abyste mohli platit s pomocí mobilní aplikace KB, změňte si prosím nastavení zařízení v internetovém bankovnictví MojeBanka

Pokud jste na cestách nebo nemáte zrovna přístup k počítači a máte již aktivovaný KB Klíč, můžete změnu provést i mimo domov, přes prohlížeč ve vašem telefonu!

1. krok

Přihlaste se do internetového bankovnictví

2. krok

Nastavení  -> Nastavení Mobilní banky

Změna nastavení plateb

3. krok

Zvolte Aktivní -> zvolte denní limit -> Přidat další -> Pokračovat

Změna nastavení plateb

4. krok

Podepsat a odeslat ke zpracování

Změna nastavení plateb

5. krok

Potvrdit v aplikaci KB Klíč/ Bezpečnostním heslem nebo certifikátem

zmena nastaveni plateb 4

6. krok

Nyní postupujte podle pokynů na obrazovce

zmena nastaveni plateb 5

7. krok

Zařízení máte přidáno

Změna nastavení plateb 7

Hotovo

V tuto chvíli máte vše správně nastavené a můžete naplno využívat Mobilní Banku.