Jak si jednorázově zvýšit limit pro odchozí platby

Limit rychle navýšíte v internetovém bankovnictví, Mobilní bance nebo na Klientské lince

MojeBanka

Pro zvýšení limitu v internetovém bankovnictví potřebujete KB Klíč

Mobilní banka

Limit si jednoduše zvýšíte ve svém telefonu.

Klientská linka přímého bankovnictví

Volejte na číslo +420 955 551 552

Jak funguje jednorázové zvýšení limitu?

  • Limit vám zvýšíme na jeden den. Navýšený limit platí do 20:30 hodin dne, ve kterém jste změnu provedli.
  • Zvýšení limitu platí pro všechny vaše účty.
  • Pokud si přejete limit zvýšit trvale, rádi vám pomůžeme na pobočce.


Změna limitu se vztahuje na odchozí úhrady. Zvýšení limitu pro platby kartou či výběry z bankomatů provedete v nastavení karet. Více informací najdete v podpoře karet.

Související články