- Účty
- Multibanking
- Jak si propojit účty z mBank
Jak si propojit účty z mBank
V internetovém bankovnictví Mojebanka po přihlášení naleznete v menu "Účty" volbu "Přidat účet u jiné banky".

Další možností je tlačítko "Přidat banku" na hlavní stránce Mojebanka. Opět je nutné se přihlásit.

Přidat účet je taktéž možné přes aplikaci Mobilní banka.
Na stránce „Připojení účtů z jiných bank“ vyberte „mBank S.A., organizační složka“ a klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
Budete přesměrováni do mBank S.A., organizační složka, což může chvíli trvat. Během toho se vám budou zobrazovat informace o tom, kdy budete přesměrováni.
V případě, že jste své účty v mBank do internetového bankovnictví v Komerční bance už propojovali, zobrazí se vám upozornění, že aktuálně si můžete každou banku připojit pouze jednou a pokud ji připojujete znovu, budou stávající účty nahrazeny novými.
Můžete kliknout na „Pokračovat“.
Jakmile se vám otevře přihlašovací stránka do internetového bankovnictví mBank S.A., organizační složka, můžete se přihlásit svými přihlašovacími údaji do mBank S.A., organizační složka, tak, jak jste zvyklí.
V případě, že se vám po přihlášení zobrazí upozornění mBank, že operace nemohla být provedena a je třeba aktivovat přístup do mBank přes kanál mBank API, kontaktujte prosím klientskou podporu mBank, která vám pomůže problém vyřešit.
Po přihlášení se vám automaticky otevře průvodce, který vás provede propojením vašich účtů do KB.
Nejdříve označíte účty, které chcete do svého internetového bankovnictví v Komerční bance propojit.
Výběr účtů potvrďte.
Autorizujte podle pokynů od mBank vložením kódu, případně potvrzením v mobilní aplikaci.
Po úspěšné autorizaci začne proces přesměrování zpět.
Během přesměrování zpět do KB vám bude potvrzeno, že přístup pro propojení účtů do KB byl udělen, a obrazovka vás bude informovat, jak dlouho bude ještě přesměrování trvat.
Úspěšné přesměrování poznáte tak, že na hlavní stránce internetového bankovnictví MojeBanka od KB vidíte všechny své účty, včetně těch z jiných bank.
Upozornění: Výměna dat mezi bankami může chvilku trvat a je možné, že se vám aktuální data zobrazí až za pár minut.
Přímo z připojeného účtu v Komerční bance můžete také platit. Rádi bychom vás ale upozornili, že mBank u každého takového platebního příkazu požaduje vyplnění pole Zpráva pro příjemce. V opačném případě nelze platební příkaz odeslat.