- Účty
- Multibanking
- Jak si propojit účty z Hello bank!
Jak si propojit účty z Hello bank!
V internetovém bankovnictví Mojebanka po přihlášení naleznete v menu "Účty" volbu "Přidat účet u jiné banky".
Další možností je tlačítko "Přidat banku" na hlavní stránce Mojebanka. Opět je nutné se přihlásit.
Přidat účet je taktéž možné přes aplikaci Mobilní banka
Na stránce „Připojení účtů z jiných bank“ vyberte „Hello bank!“ a klikněte na tlačítko „Pokračovat“ v dolním rohu.
UPOZORNĚNÍ:
Pokud jste již v minulosti měli připojený účet Hello bank! ke svému účtu v Komerční bance, pokračujte prosím v postupu krokem 6.
Pokud účet v Hello bank! připojujete ke svému účtu v Komerční bance poprvé, pokračujte krokem 2.
Budete přesměrováni do Hello bank! , což může chvíli trvat.
Jakmile se vám zobrazí formulář Hello bank! pro přidání aplikace Komerční banky, a.s, pokračujte podle pokynů.
Nejdříve uvedete své přihlašovací údaje a potvrdíte:
Druhým krokem je výběr účtu. UPOZORNĚNÍ: Přestože se v seznamu nabízených účtů k připojení zobrazuje také účet HelloPay (kreditní karta), nelze tento účet připojit.
V posledním kroku výběr účtů podle pokynů potvrdíte a dokončíte připojení.
Dochází k přesměrování zpět do Komerční banky.
Po dokončení přesměrování se v internetovém bankovnictví Komerční banky zobrazí kartička s informacemi o vašem připojeném účtu.
Zároveň se účet spolu s údajem o platnosti připojení zobrazí na seznamu připojených účtů. (V menu na horní liště zvolte Účty a zde Přehled připojených účtů)
Pokud už jste měli připojené vaše účty v Hello bank! do internetového bankovnictví v Komerční bance a chcete připojení prodloužit, ověřte, zda není přístup ještě platný a v takovém případě deaktivujte, prosíme, nejdříve vaše připojení v internetovém bankovnictví Hello bank!.
Postup:
Přihlásíte se do internetového bankovnictví Hello bank!. Na horní liště kliknete na označení vašeho jména a zobrazí se menu, ve kterém zvolíte Nastavení.
V nastavení vyhledáte Aplikace třetích stran a zde aplikaci Komerční banka, a.s.
Po rozkliknutí se zobrazí
Zde kliknete na tlačítko Deaktivace a potvrdíte výběr. Zobrazí se potvrzení deaktivace.
Nyní můžete odejít z internetového bankovnictví Hello bank!, vrátit se do internetového bankovnictví Komerční banky a připojit svoje účty v Hello bank! do svého internetového bankovnictví v Komerční bance tak, jak je popsáno na začátku tohoto návodu.