- Účty
- Multibanking
- Jak si propojit účty z Fio banky
Jak si propojit účty z Fio banky
V internetovém bankovnictví Mojebanka po přihlášení naleznete v menu účty volbu přidat účet u jiné banky.
Další možností je tlačítko přidat banku na hlavní stránce Mojebanka. Opět je nutné se přihlásit.
Přidat účet je taktéž možné přes aplikaci Mobilní banka.
Na stránce „Připojení účtů z jiných bank“ vyberte „Fio banka, a.s.“ a klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
Budete přesměrováni do Fio banka, a.s.., což může chvíli trvat. Během toho se vám budou zobrazovat informace o tom, kdy budete přesměrováni.
Jakmile se vám otevře přihlašovací stránka do internetového bankovnictví Fio banka, a.s.., můžete se přihlásit svými přihlašovacími údaji do Fio banka, a.s.., tak, jak jste zvyklí.
Po přihlášení se vám automaticky otevře průvodce, který vás provede propojením vašich účtů do KB.
Na straně Fio banka, a.s., budete vyzváni k provedení výběru které účty chcete připojit, který se potvrdí tlačítkem Odeslat.
Poté proběhne na straně Fio banka, a.s. proces pro udělení oprávnění a začne proces přesměrování zpět.
Během přesměrování zpět do KB vám bude potvrzeno, že přístup pro propojení účtů do KB byl udělen, a obrazovka vás bude informovat, jak dlouho bude ještě přesměrování trvat.
Úspěšné přesměrování poznáte tak, že na hlavní stránce internetového bankovnictví MojeBanka od KB vidíte všechny své účty, včetně těch z jiných bank.
Upozornění: Výměna dat mezi bankami může chvilku trvat a je možné, že se vám aktuální data zobrazí až za pár minut.