- Účty
- Multibanking
- Jak si propojit účty Raiffeisenbank
Jak si propojit účty Raiffeisenbank
Jak si propojit účty z Raiffeisenbank, a.s. do internetového bankovnictví KB - MojeBanka a Mobilní banka
V rámci připojení se připojí i multiměnové účty vedené ve všech měnách.
V menu na horní liště zvolte Účty - Přidat účet u jiné banky
![návod](/KomercniBanka/media/ndb-web/Multibanking/IB-agg-menu-bez.png)
Na formuláři "Připojení účtů u jiných bank" zvolte "Raiffeisenbank, a.s"
Přesměrování proběhne během pár vteřin.
Přihlaste se do internetového bankovnictví Raiffeisenbank, a.s. jak jste zvyklí.
Udělení souhlasu s přístupem k účtu probíhá ve dvou krocích. V prvním kroku je udělen souhlas s předáním informací o platebním účtu a o platebních transakcích, ve druhém přihlášení udělujete souhlas s prováděním plateb z takto připojeného účtu.
![návod](/KomercniBanka/media/ndb-web/Multibanking/RB-vybrane-(1).png)
Zobrazí se vám dvě obrazovky v rámci úspěšného povolení přístupu. První vás informuje o udělení úspěšnosti operace – přístup k účtum byl udělen. Druhá vás pár vteřin přesměruje zpět do internetového bankovnictví MojeBanka. Tento proces se děje automaticky a není potřeba nic potvrzovat.
![návod](/KomercniBanka/media/ndb-web/Multibanking/krok-6a-pristup-k-uctum-udelen.png)
Vaše účty z Raiffeisenbank, a.s., jsou úspěšně propojeny a přehledně je vidíte na úvodní obrazovce po přihlášení do internetového bankovnictví KB MojeBanka. Nově propojený účet je vždy označen zeleným proužkem s informací „Nový účet na přehledu“.
![návod](/KomercniBanka/media/ndb-web/Multibanking/uspesne-pripojeno-pro-navod.png)