ClaimAir je služba, která vám pomůže vyřešit problémy spojené s leteckou přepravou. Poskytuje komplexní služby pro nárokování kompenzací při letových nepravidelnostech (zpoždění, zrušení, odmítnutí nástupu na palubu) a problémech souvisejících s přepravou zavazadel (zpoždění, ztráta, poškození). ClaimAir vám díky své webové aplikaci pomůže poznat, zda máte nárok na kompenzaci, a pokud ano, vyřídí vše potřebné k jejímu získání.
Lidé mnohdy při cestování letadlem neznají svá práva a většina leteckých dopravců neposkytuje detailní informace o právních nárocích. Cestující jsou v takovém případě vystaveni stresu a nejsou schopni situace efektivně řešit, ať už přímo na letišti, nebo po příjezdu do cílové destinace. ClaimAir cestujícím umožní jednoduše zjistit, na jaké druhy kompenzací mají nárok, a díky znalosti právního prostředí pro ně kompenzace získá. Míra úspěšného vyřízení nároků je v případě ClaimAir 95 %.
ClaimAir pomáhá klientům získat finanční náhrady na základě právního nároku, jako například v následujícím případě:
Tříčlenná rodina měla letět ze Šanghaje do Frankfurtu. Jejich let byl zrušen těsně před odletem kvůli technickému problému letadla. Cestující si stěžovali přímo u letecké společnosti, s níž měli letět. Jejich žádost o kompenzaci byla však zamítnuta, přestože měli nárok na finanční náhradu ve výši 620 eur na jednoho cestujícího. Cestující se obrátili na ClaimAir. ClaimAir shromáždil všechny relevantní dokumenty a společně s nimi předložil letecké společnosti písemnou stížnost s řádnými právními argumenty. Po pěti týdnech cestující dostali náhradu v plné výši, která je stanovena danou legislativou.
Prostřednictvím stránek www.claimair.com/komercka, které jsou speciálně určeny klientům Komerční banky, nahlásíte svou stížnost na aerolinku. Zadáte informace o vašem letu, zodpovíte pár jednoduchých otázek a zjistíte, na co máte nárok. Zabere vám to minutu. Můžete se také obrátit na asistenční službu AXA Assistance na čísle (+420) 272 10 10 11, kde vám se zadáním údajů pomohou.
Po oznámení a dodání potřebných dokumentů už nemusíte dělat vůbec nic. ClaimAir za vás vyřídí veškerou komunikaci s aerolinkou a o průběhu vás bude průběžně informovat. Celkový proces trvá průměrně 8 týdnů. Záleží zejména na ochotě aerolinky spolupracovat.
Za služby ClaimAir předem nic neplatíte. Platíte pouze tehdy, pokud pro vás ClaimAir kompenzaci získá, a to 25 % výše této kompenzace. V případě klientů Komerční banky činí tato odměna 20 % a ClaimAir vám tedy pošle 80 % z vyplacené částky.
Nároky je možné uplatnit za dřívější lety, a to až 2 roky zpětně (až 6 let v případě letů z nebo do Velké Británie).
POZOR! V případě problému souvisejícího se zpožděním zavazadla musí být oficiální stížnost odeslána během 21 dnů po obdržení zavazadla a pro případy poškození zavazadla je nutné odeslat oficiální stížnost aerolince do 7 dnů od příletu.
Komerční banka nenese odpovědnost za poskytování služeb společnosti ClaimAir.
Díky cookies pro vás bude prohlížení stránek příjemnější a jednodušší. Ke zpracování některých z nich potřebujeme váš souhlas, který dáte kliknutím na „Přijmout vše“. Pokud volitelné cookies povolit nechcete, klikněte na „Odmítnout vše”. Cookies můžete také odsouhlasit jednotlivě.