- Karty
- Aktualizujeme systém platebních karet
Aktualizujeme systém platebních karet
- Nově si budete moci například nastavit finanční limit pro platby kartou na internetu, a to od uvedení v nové verzi mobilního nebo internetového bankovnictví po změně podmínek.
- V novém systému bude proces výběru designu karty ve službě MojeKarta jednodušší. Designy si můžete prohlédnout na kb.cz/mojekarta
- Součástí naší nabídky už nejsou Firemní karty Prestige. Od 28. 10. 2022 je budeme při automatické obnově nahrazovat Stříbrnou firemní kartou. Pokud jste měli Firemní kartu Prestige s vlastním designem, zachováme vám ho i u nové karty. Zpoplatnění se bude řídit aktuálním Sazebníkem.
- Pokud vám budeme po změně podmínek posílat novou kartu, doručíme ji na kontaktní adresu, kterou u vás evidujeme, nebo na adresu vašeho trvalého bydliště.
- Na telefonní číslo, které u vás evidujeme, vám zašleme PIN nebo údaje pro platby 3D Secure. U firemních karet můžete zadat odlišnou adresu pro doručení platební karty / telefonní číslo odlišné od kontaktní adresy / telefonu držitele karty.
- Od 1. 11. 2022 se u osobních debetních karet mění roční poplatek na měsíční (viz bod 3.1 Podmínek debetních karet). Osobní debetní karty sjednané před tímto datem přejdou na měsíční zpoplatnění v měsíci, kdy vyprší předplacená roční cena.
Příklad: Pokud je platnost vyznačená na kartě 5/24, pak první měsíční poplatek bude zúčtován v průběhu června 2023 a pak v následujících měsících vždy ve stejný den (případně následující obchodní den). Ceny sjednané přímo ve smlouvě k debetní/kreditní kartě zůstávají v platnosti dle znění ve smlouvě/dodatku.