- Vše o KB
- Tiskové zprávy
- V internetovém bankovnictví Komerční banky lze nově vyhledávat fulltextově
V internetovém bankovnictví Komerční banky lze nově vyhledávat fulltextově
Najít konkrétní platbu v internetovém bankovnictví bývá oříšek. Ne tak u Komerční banky, která v únoru spustila možnost fulltextového vyhledávání ve své aplikaci MojeBanka.
„Pravidelně zjišťujeme spokojenost uživatelů s internetovým bankovnictvím, a i na základě jejich požadavků aplikaci upravujeme. Nejvíc jim chyběla možnost najít platby zadáním libovolného textu. S fulltextovým vyhledáváním jim tuto možnost přinášíme. Po testovací době na přelomu roku, kdy jsme si ověřili přínos nové funkce, jsme ji nyní zpřístupnili všem uživatelům.“
Kromě rychlého dohledání platby přináší fulltextové vyhledávání také součet všech vyhledaných plateb i možnost platbu snadno zopakovat. V internetovém bankovnictví MojeBanka mohou klienti Komerční banky vyhledávat platby podle názvu obchodníka, jména příjemce i odesílatele, popisu platby, data, čísla účtu i symbolů, a to i podle více výrazů najednou.
Pavel Zúbek
Komunikace KB
+420 725 420 107
pavel_zubek@kb.cz