- Vše o KB
- Tiskové zprávy
- Tornádo a bouře v ČR: KB Pojišťovna doposud eviduje 91 událostí za 13 milionů Kč
Tornádo a bouře v ČR: KB Pojišťovna doposud eviduje 91 událostí za 13 milionů Kč
„Situace je velmi naléhavá, lidé se ocitli bez střechy nad hlavou, jen s omezenými prostředky. Klíčová je tak v tuto chvíli především rychlost. Proto budeme co nejdříve vyplácet zálohy pojistných plnění našim klientům, zejména u rozsáhlejších škod na budovách. Za tímto účelem jsme také posílili jak týmy operátorů, tak mobilních techniků a likvidátorů.“
Operátoři jsou nyní k dispozici 7 dní v týdnu, 24 hodin denně. Pojistnou událost lze nahlásit také e-mailem na kp@axa-assistance.cz nebo u produktu MojePojištění majetku také prostřednictvím KB Mobilní banky. Pro vyplacení zálohy pojistného plnění stačí jen oznámit škodu a provést prvotní zdokumentování, jako jsou fotky či videa.
KB Pojišťovna navíc u neobyvatelné nemovitosti hradí klientům 10 000 Kč na ubytování měsíčně, a to po dobu až jednoho roku, nabízí také proplacení až ročních splátek úvěru na bydlení u škody přesahující 20 % hodnoty nemovitosti. Z asistence lze také čerpat jednorázově 20 000 Kč na náhradní ubytování a uskladnění mobiliáře v případě neobyvatelné domácnosti.
Klienty, kteří se nacházejí v postižené lokalitě, navíc kontaktní centrum KB Pojišťovny aktivně oslovuje.
„V terénu máme zaměstnance, který s nahlášením pojistné události pomáhá přímo na místě. Zároveň distribuujeme dezinfekční prostředky, drogerii, pracovní prostředky a nabízíme další materiální a fyzickou pomoc.“
KB Pojišťovna se nadto připojila ke Skupině Komerční banky (Modrá pyramida stavební spořitelna, ESSOX, KB Penzijní společnost, Factoring KB, SGEF), která postiženým katastrofou dohromady věnuje 7 milionů korun.
Pavel Zúbek
Komunikace KB
+420 725 420 107
pavel_zubek@kb.cz