- Vše o KB
- Tiskové zprávy
- KB díky partnerství se společností iÚčto přináší komplexní řešení nejen pro účtování a fakturaci
KB díky partnerství se společností iÚčto přináší komplexní řešení nejen pro účtování a fakturaci
Partnerství se společností iÚčto zastřešuje dceřiná společnost Komerční banky – KB SmartSolutions, která je pro banku spojením se světem fintechů a start-upů a banka také díky ní přináší technologickou a produktovou inovaci pro svoje klienty a podílí se na budování bankovnictví budoucnosti.
Jedinečnou konkurenční výhodou aplikace iÚčto je fakt, že s jejich systémem lze pracovat doslova odkudkoliv a kdykoli. Není potřeba instalovat programy, provádět aktualizace či zálohy. Nezáleží na druhu internetového prohlížeče a ani na operačním systému. Práce v systému probíhá vždy s nejnovější verzí, která zohledňuje změny legislativy, a nové funkce jsou k dispozici automaticky ihned po jejich nasazení. Všechny data jsou uložena na bezpečném místě. Velký důraz je kladen na automatizaci a využití umělé inteligence. iÚčto je cloudový účetní systém mimo jiné napojený přímo na nejrozšířenější e-shopovou platformu v Česku Shoptet a je jedním z pilotantů v rámci plánované Open Banking API. V kombinaci s další nabídkou produktů Komerční banky je toto partnerství podporou vytvářené e-commerce propozice.
„Jsme rádi, že ve spolupráci s iÚčto můžeme našim klientům z řad menších a středních podnikatelů nabídnout další praktickou a moderní službu, která jim umožní zefektivnit celou řadu činností spojených s jejich podnikáním, zdokonalit digitalizaci procesů a zároveň umožní věnovat více času vývoji jejich produktu či služby a budování pozice na trhu.“
„KB dlouhodobě pracuje na oblasti Open Banking, ve které vidí důležitou a strategickou součást svého bankovnictví budoucnosti. Nedílnou součástí Open Banking je využití API jakožto technologie pro umožnění moderního způsobu poskytování inovativních služeb KB zákazníkům z retail a korporátní oblasti. Stále se rozšiřující budovaný Open Banking ekosystém takovýchto digitálních služeb najdou klienti v internetovém bankovnictví MojeBanka kliknutím na ikonu nákupního košíku a volbou sekce Ostatní či jako KB služby integrované do služeb partnerů jako v případě platformy iÚčto. Prostřednictvím těchto služeb tak dnes KB nabízí začínajícím podnikatelům například možnost založit s.r.o., usnadnit si práci s fakturami, případně zajistit řadu dalších užitečných nástrojů, díky kterým se mohou lépe soustředit na klíčové činnosti jejich podnikání. Navázáním úzké spolupráce s našimi partnery tak klienti tyto služby získají s cenovým zvýhodněním oproti běžné nabídce.“
Myšlenka aplikace iÚčto vznikla v roce 2011 jako projekt společnosti Direct Accounting s.r.o., Aplikace byla oficiálně spuštěna v roce 2012 a rok na to se umístila v soutěži Vodafone Nápad roku 2013. Prvotním funkcionalitou vedení internetového účetnictví a v následujících letech se nabídka rozrostla o další možnosti jako daňová evidence, skladová evidence, online fakturace, elektronická podání pro státní správu aj.
Pavel Zúbek
Komunikace KB
+420 725 420 107
pavel_zubek@kb.cz
Petra Juranová
Marketing Manager
+420721333664
juranova@iucto.cz