- Vše o KB
- Tiskové zprávy
- První krok k ovládání bankovnictví hlasem v České republice udělala Komerční banka
První krok k ovládání bankovnictví hlasem v České republice udělala Komerční banka
„Jde o první, ale zásadní krok, který umožní klientům Komerční banky v rámci běžné hlasové konverzace s umělou inteligencí Amazon Alexa, Apple Siri nebo Google Assistant řešit zcela přirozenou formou rozhovoru ty nejběžnější úkony související s osobními financemi a bankou. Například zeptat se, kolik je zůstatek na účtu, odeslat kapesné dítěti, zaplatit kolegovi za společný oběd nebo zjistit, jak si stojí portfolio investic. Věříme, že digitální konverzační bankovnictví s umělou inteligencí je budoucností, která běžné bankovní úkony brzy zcela ovládne, a stane se naprosto přirozenou součástí našich životů.“
V první vlně je podporována platforma Amazon Alexa. Podpora pro obě další hlavní platformy - Apple Siri a Google Assistant - je v přípravě.
V anglosaských zemích jsou v rámci těchto platforem dostupné tisíce dovedností a tyto služby jsou naprosto běžnou a každodenní součástí životů klientů. V oblasti bankovnictví je Komerční banka lídrem v České republice a jako jedna z prvních bank i v celé Evropě.
Pavel Zúbek
Vedoucí externí komunikace
+420 955 532 009
pavel_zubek@kb.cz