Mobilním telefonem ovládá svůj účet již 700 tisíc klientů Komerční banky

Téměř 45 % klientů Komerční banky, tedy 700 tisíc, již ovládá svůj účet přes mobilní telefon. Meziročně došlo k nárůstu o 33 %. Zajímavostí je, že každé druhé přihlášení do mobilní bankovní aplikace Komerční banky je přes biometriku – otisk prstu nebo Face ID. Měsíční objem plateb zadaných přes chytrý telefon je téměř 6,5 miliardy Kč.
22. 7. 2019 13:00

„Komerční banka má největší podíl klientů vyžívající mobilní bankovnictví. Zájem začal růst zejména poté, co jsme klientům nabídli bezpečnostní řešení Trusteer od IBM a zavedli řadu inovativních prvků, jako například Face ID (identifikace obličejem), potvrzování transakcí otiskem prstu nebo propojení na chytré hodinky Apple Watch a Android Wear. Klienti se už nyní mohou těšit na úplně novou generaci Mobilní banky i Mobilní banky Business pro platformu iOS a na zjednodušení aplikací na platformě Android, které obohatíme i o tmavý motiv (dark mód).“

David Barczi, digital channels tribe leader Komerční banky

Kromě důrazu na bezpečnost a inovativnost se Komerční banka zaměřuje rovněž na to, aby bylo ovládání mobilního bankovnictví jednoduché, rychle a intuitivní. Proto také na jeho vylepšování spolupracuje přímo s  klienty. Tento postup se osvědčil a banka v něm bude i nadále pokračovat.

Prostřednictvím mobilního telefonu využívají klienti stále častěji i další služby. Například v červnu uzavřelo 2579 klientů cestovní pojištění přes Mobilní banku a 908 investovalo do podílových fondů Amundi.