- Vše o KB
- Tiskové zprávy
- Komerční banka rozšířila podporu pro klienty s poruchou sluchu
Komerční banka rozšířila podporu pro klienty s poruchou sluchu
Služba funguje velmi jednoduše. Klient požádá bankovního poradce o přepis mluvené řeči a ten se telefonicky spojí s přepisovatelem. Klient následně sleduje doslovný přepis řeči poradce na monitoru počítače a může se tak kdykoli ptát a bezprostředně reagovat na podávané informace. Oba účastníci jednání tím získají jistotu, že nedojde k nedorozumění a byly předány všechny informace. Službu není potřeba předem objednávat.
„Díky eScribe mohou bankovní poradci s klientem komunikovat napřímo a mají jistotu, že přesně to, co mu řeknou, si klient také přečte. Pokud by s sebou měl tlumočníka, nemusí se k němu všechny důležité informace dostat.“
„S okamžitým doslovným simultánním přepisem, který si nemusím objednávat, je situace lepší v tom, že se mohu soustředit na obsah sdělení. Mám kompletní informace a nejsem závislý na stručném zápisu. A také bankovní poradkyně se nemusí zaobírat tím, jak se mnou komunikovat, nemusí psát a může se soustředit na svoji práci.“