- Vše o KB
- Tiskové zprávy
- Více než třetina klientů Komerční banky ovládá svůj účet přes mobilní telefon
Více než třetina klientů Komerční banky ovládá svůj účet přes mobilní telefon
„Mobilní bankovnictví využívá v Komerční bance 36 procent všech klientů, což je na českém trhu zdaleka nejvyšší číslo. Kromě důrazu na bezpečnost a inovativnost se zaměřujeme rovněž na to, aby bylo ovládání mobilního bankovnictví jednoduché, rychle a intuitivní. Proto také na jeho vylepšování spolupracujeme přímo s našimi klienty.“
Komerční banka byla jednou z prvních první bank v ČR, která umožňuje při ovládání účtu prostřednictvím mobilního telefonu autorizovat platební transakce nejen pouhým otiskem prstu, ale také Face ID. Výrazně se tím zrychluje a zjednodušuje schvalování plateb, a to při zvýšení bezpečnosti. Jako jedna z prvních bank v ČR zavedla KB možnost platby u obchodníků přes mobilní telefon. Dále jako první začala ve své aplikaci zobrazovat i bankomaty cizích bank (aktuálně Air bank a Česká spořitelna a další připravují) a umožnila online zamykání / odemykání platebních karet. V neposlední řadě pak KB umožnila zasílání reklamací plateb kartou plně online. Na začátek příštího roku plánuje Komerční banka spuštění plateb přes telefony Apple – Apple Pay.