- Vše o KB
- Tiskové zprávy
- Mobilním telefonem ovládá svůj účet již 500 tisíc klientů Komerční banky
Mobilním telefonem ovládá svůj účet již 500 tisíc klientů Komerční banky
„Mobilní bankovnictví využívá v Komerční bance již téměř třetina všech klientů, což je na českém trhu velmi výrazný podíl. Kromě důrazu na bezpečnost a inovativnost se zaměřujeme rovněž na to, aby bylo ovládání mobilního bankovnictví jednoduché, rychle a intuitivní. Proto také na jeho vylepšování spolupracujeme přímo s našimi klienty. Tento postup se na nám osvědčil a budeme v něm i nadále pokračovat.“
Komerční banka je první bankou v ČR, která umožňuje při ovládání účtu prostřednictvím mobilního telefonu autorizovat platební transakce pouhým otiskem prstu. Výrazně se tak zrychluje a zjednodušuje schvalování plateb, a to při zvýšení bezpečnosti. Jako jedna z prvních bank v ČR zavedla KB možnost platby u obchodníků přes mobilní telefon s NFC – dříve prostřednictvím produktu MojeMobilní karta a nyní přes Google Pay. Dále jako první ve své aplikaci začala zobrazovat i bankomaty cizích bank (aktuálně Air bank a další připravuje) a dokonce umožnila prostřednictvím mobilní aplikace nahrát klientům jejich občanský průkaz a ušetřit jim cestu na pobočku.