Korporátní klienti KB mohou ovládat účty různých bank v různých zemích z jedné aplikace

Komerční banka ve spolupráci s mateřskou Société Générale nabízí multibankovní aplikaci internetového bankovnictví Sogecash Web. Klienti zde mohou po jediném přihlášení spravovat své účty vedené v různých bankách v různých zemích. K dispozici je rovněž varianta pro mobilní bankovnictví Sogecash Web Mobile. Produkt navíc v kombinaci s řešením Sogecash® SWIFTNet a Sogecash® SFTP pokrývá i ty nejnáročnější požadavky nadnárodních firem kladené na služby cash managementu.
5. 6. 2018 16:00

„Komerční banka nabízí korporátním klientům globální řešení jejich potřeb v oblasti cash managementu. Nový bankovní nástroj využijí především velké mezinárodní korporace a jejich dceřiné společnosti. Velmi přínosný je i pro lokální společnosti spravující účty ve více bankách nebo působící v několika zemích. Těm umožní překonat hranice stejně jako ovládat všechny účty skupiny a optimalizovat cash-flow.“

Pavol Maličkay, manažer Corporate Cash Management

Mezinárodní multibankovní a multiměnové řešení Sogecash Web je pro uživatele dostupné z více typů zařízení. Klientům je k  dispozici v režimu 24/7, to vše při zachování vysokého standardu bezpečnosti. Kromě iniciace plateb nabízí Sogecash Web řadu funkcionalit, jako je například stahování denních a průběžných výpisů, vyhledávání transakcí za uplynulých 90 dní nebo zasílání upozornění. Aplikace umožňuje značnou variabilitu nastavení a rovněž administraci uživatelských práv na straně klienta.