- Vše o KB
- Tiskové zprávy
- Komerční bance roste počet klientů s mobilním bankovnictvím, má jich nejvíce v ČR
Komerční bance roste počet klientů s mobilním bankovnictvím, má jich nejvíce v ČR
„Velký zájem o naše aplikace mobilního bankovnictví vychází jednak ze snahy co nejrychleji implementovat nejnovější inovace, jako je například přihlašování a potvrzování transakcí otiskem prstu nebo face ID, ale také z přehlednosti a uživatelské přívětivosti aplikací nebo z maximálního důrazu na bezpečnost. Protože právě bezpečnost má a bude mít v oblasti bankovních a finančních služeb tu nejzásadnější přidanou hodnotu, nabízíme klientům bezpečnostní řešení Trusteer od IBM.“
Od září připravila Komerční banka další vylepšení aplikací pro mobilní bankovnictví. Nově je možné například reklamovat transakce platební kartou nebo jednoduše si navýšit měsíční příspěvek na penzijní spoření včetně úpravy trvalého příkazu. Díky automatickému načtení čísla karty lze také jednoduše povolit platby přes Google Pay a při odeslání SEPA platby už není potřeba vyplňovat zemi příjemce. Navíc vylepšená aplikace na platformě Android zabírá výrazně méně místa v paměti mobilního telefonu.