Komerční banka hlásí miliontého uživatele aplikace KB+

Komerční banka dosáhla významného milníku ve své digitální transformaci – přivítala miliontého uživatele své bankovní aplikace KB+. Dosažení miliónu klientů v KB+ je výsledkem jak akvizice nových klientů, tak převodu stávajících klientů ze starších bankovních systémů na platformu KB+, která zjednodušuje a posouvá správu osobních financí na technologicky a klientsky nejmodernější úroveň.
16. 12. 2024 10:30

„KB+ je symbolem naší vize moderního bankovnictví. Klientům přináší jednoduché, přehledné a inovativní řešení, které odpovídá jejich každodenním potřebám. Jsme hrdí na to, že jsme vytvořili platformu, která propojuje technologie a lidský přístup a díky níž jsme překonali naše očekávání v růstu klientské základny.“

Miroslav Hiršl, člen představenstva a vrchní ředitel retailového bankovnictví Komerční banky

Aplikace KB+: nejvyspělejší banka v kapse

Mezi klíčové přednosti aplikace KB+ patří například možnost výběru z několika bankovních tarifů, které uspokojí potřeby různých typů klientů. Základní tarif Start je zcela zdarma a poskytuje klientům běžný účet se všemi základními funkcemi. Naopak vyšší tarify, jako jsou Komfort a Exclusive, nabízejí řadu dalších výhod, například multiměnové účty, neomezené výběry z bankomatů v Evropě nebo po celém světě a možnost vydání více debetních karet. Klienti si mohou také přizpůsobit účet podle svých preferencí, včetně volby vlastního čísla účtu.

Další významnou funkcí je možnost využívat tzv. spořicí obálky, které umožňují odkládat finance na konkrétní cíle, jako je dovolená nebo větší nákup. U vyšších tarifů jsou tyto služby ještě atraktivnější díky zvýhodněným úrokovým sazbám. Aplikace navíc nabízí cestovní pojištění na několik kliknutí – klienti si jej mohou aktivovat přímo v aplikaci, přičemž pojištění pokrývá jak soukromé, tak služební cesty po celém světě.

K letošním novinkám v aplikaci KB+ patří například Extra služba Bezpečí, která klientům umožňuje pojistit si své osobní věci i platební karty ze všech bank se sídlem v ČR. Dále pak účet pro děti od 6 let. Ve svém bankovnictví rodiče vždy uvidí, za co dítě utrácí. Čím je dítě starší, tím více služeb a funkcí v aplikaci KB+ může používat. Číslo účtu i aplikace zůstávají stejné. Další novinkou je potvrzení o platbě ve formátu PDF. 

Aplikace KB+ přináší i další moderní prvky, například možnost personalizace účtu, správy více účtů nebo přehledného vyhledávání v historii transakcí. KB+ klade důraz na bezpečí, proto umožňuje ověřit si, zda klient komunikuje skutečně se zaměstnancem KB – a to přímo v průběhu hovoru. Stačí volajícího požádat, aby do KB Klíče poslal své jméno a domluvený kód. V KB+ se také průběžně aktualizuje přehled nejčastějších triků kyberpodvodníků.

Úspěšná marketingová kampaň jako klíč k růstu

Výrazný růst počtu uživatelů aplikace KB+ je také výsledkem úspěšné marketingové akviziční kampaně. V rámci této kampaně nabídla Komerční banka novým klientům finanční bonus ve výši 2000 Kč za stažení aplikace a otevření účtu. Klienti tuto nabídku využili nejen u základního tarifu Start, ale i u vyšších tarifů s rozšířenými funkcemi. Kampaň kladla důraz na jednoduchost a moderní přístup ke správě osobních financí.

Šárka Nevoralová
+420 734 236 325
sarka_nevoralova@kb.cz

Michal Teubner
+420 606 653 219
michal_teubner@kb.cz

Tomáš Zavoral
+420 731 493 296
tomas_zavoral@kb.cz