Upozornění Vishing (8. 10. 2020)
rádi bychom vás upozornili na další trik podvodníků, kterým se snaží vylákat z důvěřivých klientů finanční prostředky.
Pokus většinou probíhá takto:
Klient KB je někým kontaktován (převážně telefonicky) s tím, že došlo k napadení jeho účtu.
Pro „ochranu jeho prostředků“ je klientovi doporučeno, aby převedl prostředky na jiný účet a je mu sděleno konkrétní číslo účtu, kam má prostředky odeslat. V některých případech chtějí po klientech dokonce přímo přístupové údaje k bankovnictví a potvrzení přihlášení kódem z SMS či přes KB klíč, případně ověření totožnosti platební kartou.
Komerční banka výše uvedeným způsobem nikdy nekomunikuje a takový postup pro ochranu Vašich prostředků samozřejmě nevyžaduje.
Pokud jste se stali obětí podobného pokusu, kontaktujte neprodleně naši Klientskou linku internetového bankovnictví na tel: 955 551 552 nebo nám napište na mojebanka@kb.cz.
Zjistěte více o tom, jak můžete chránit sebe i svůj počítač.
Vaše Komerční banka, a.s.