Jarní novinky v digitálním světě
Novinky v internetovém bankovnictví MojeBanka
Kartička pojištění Merlin na přehledu v bankovnictví
Pokud máte sjednané pojištění Merlin, ProfiMerlin nebo Merlin Junior, uvidíte jej v internetovém bankovnictví MojeBanka jako kartičku produktu. Nyní máte ještě větší přehled o tom, jaké služby a produkty u nás využíváte. I MojePojištění plateb nebo ProfiPojištění plateb uvidíte v přehledu internetového bankovnictví.
Podmínky hypotéky před a po čerpání
V případě, že u nás máte sjednanou hypotéku, uvidíte v jejím detailu veškeré podmínky ke splnění před čerpáním a také po jejím čerpání. Podmínky budou zobrazeny jen u obchodů sjednaných od 21.4.2020.
Předschválený limit úvěrového produktu neuvidíte bez souhlasu GDPR
Pokud u nás nemáte podepsaný marketingový souhlas, resp. GDPR, nemůžeme vám zobrazit předschválený limit k úvěrovým produktům. To se týká jak fyzických osob, tak fyzických osob podnikatelů. Abyste viděli svůj předschválený limit, stačí nás kontaktovat a my s vámi marketingový souhlas podepíšeme nebo ho můžete sami podepsat v MojeBanka.
Jak na to?
Přihlaste se do MojeBanka - Nastavení – Zpracování osobních údajů
Debetka nebo kreditka? Která je lepší?
Co je přesně kreditka a co debetka, se může plést. Připravili jsme pro vás malou nápovědu. Při sjednání online vám ukážeme hlavní rozdíly. Vy tak budete mít jistotu, že sjednáváte tu správnou kartu.
Nahrávání dokumentů zmocněnou osobou i za fyzickou osobu podnikající
Doposud mohli nahrávat dokumenty pouze uživatelé zmocnění k právnickým osobám. Nově tuto funkci mohou využívat i zmocněné osoby za fyzickou osobu podnikající. Věříme, že právě v této výjimečné situaci se vám tato možnost bude hodit.
Při platbě kartou v zahraničí se částka na přehledu zobrazí i v cizí měně (např. EUR, USD, ...)
Nově uvidíte v přehledu transakcí dvě částky. Jedna je lokální částka, tedy v zemi, kde proběhla platba a druhá je přepočet na české koruny. Díky tomu si můžete třeba vytvořit zpětné vyúčtování dovolené v EUR i CZK.
Ať víte, co se kde šustne
Ve svém internetovém bankovnictví MojeBanka si můžete nastavit notifikace k tuzemským platbám tak, jak Vám to vyhovuje. Nechcete, aby Vás zprávy z banky rušily? Nebo naopak chcete vědět o všem?
Žádný problém, všechno si jednoduše nastavíte v MojeBanka. Emailové notifikace navíc postupně upravujeme a vylepšujeme. Nyní jsou již téměř všechny dvojjazyčné, v češtině i angličtině.
Vedle notifikací o provedení tuzemských plateb si nově také můžete jako součást notifikací o neprovedených platbách nastavit i oznámení o čekající platbě. To je platba, kterou jste zadali, ale zatím se neprovedla, protože čeká na doplnění peněz na Váš účet.
Novinky v internetovém bankovnictví MojeBanka Business
Nahrávání dokumentů zmocněnou osobou i za fyzickou osobu podnikající
Doposud mohli nahrávat dokumenty pouze uživatelé zmocnění k právnickým osobám. Nově tuto funkci mohou využívat i zmocněné osoby za fyzickou osobu podnikající. Věříme, že právě v této výjimečné situaci se vám tato možnost bude hodit.
Novinky v MojeBanka Business
Nahrávání dokumentů zmocněnou osobou i za fyzickou osobu podnikající
Doposud mohli nahrávat dokumenty pouze uživatelé zmocnění k právnickým osobám. Nově tuto funkci mohou využívat i zmocněné osoby za fyzickou osobu podnikající. Věříme, že právě v této výjimečné situaci se vám tato možnost bude hodit.
Novinky v Mobilní bance
Podepisujte dokumenty přímo v aplikaci
Všechny dokumenty, které jste mohli doteď podepisovat jen v internetovém bankovnictví MojeBanka, jsou nyní k podpisu dostupné v Mobilní bance i v Mobilní bance Business. Možnost platí pro Android i iOS. Stačí párkrát ťuknout a dokumenty připravené bankou jsou podepsané.
Skrývání produktů a nastavení hlavního účtu
Nyní si můžete nastavit zobrazení produktů a služeb, jak potřebujete. Například můžete jeden ze svých účtů nastavit jako hlavní – ten pak uvidíte vždy na prvním místě – a ostatní naopak skrýt. Novou funkci využijete na Androidu, tak na iOS.
Online otevření účtu
Založte si účet online na mobilu nebo tabletu! Nejdřív si v Apple Store stáhněte aplikaci Mobilní banka a nainstalujte ji. Aplikaci otevřete a na hlavní stránce vyberete možnost „Chci si založit účet online“. Dál pokračujte podle návodu. Na Androidu tuto funkci můžete využívat již od podzimu.