Tuzemské platby zpracováváme okamžitě, bez ohledu na čas nebo den
Na konci listopadu jsme prodloužili čas pro přijetí příkazů v korunách nebo cizí měně bez směny měn ze stávajících 20:30 hodin až na půlnoc. Nově navíc nejen v pracovní dny, ale už i včetně víkendů.
Příkazy k úhradě v rámci Komerční banky můžete zadávat 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a 365 dní v roce. Nezáleží na tom, jestli je ráno, odpoledne, večer či noc, všední den, víkend nebo státní svátek.
Když máte na účtu dostatek peněz, zpracujeme nově okamžitě i platby v rámci Komerční banky mezi dvěma běžnými účty, vedenými v českých korunách nebo ve stejné cizí měně, zadané v pracovní dny i po půl deváté večer a během celé noci, ale i o víkendech. To samé platí pro platby mezi spořicím a běžným účtem, jsou-li oba vedené v českých korunách. Poznáte to okamžitě na snížení svého disponibilního zůstatku na účtu, respektive záznamem v Historii plateb v aplikacích Mobilní banka a MojeBanka.
Jestliže má příjemce svůj účet vedený v Komerční bance, navýšíme jeho disponibilní zůstatek na účtu během několika sekund. O tom, kdy platbu v rámci Komerční banky připíšeme, vás informujeme rovnou na potvrzovací obrazovce.
Příjemce může tyto peníze přijaté v pracovní dny po půl deváté večer a během celé noci, ale i o víkendech, následně použít pro provedení další platby, výběr z bankomatu nebo platbu kartou.
Aktuálně není možné připsanou platbu, tedy navýšený disponibilní zůstatek v pracovní dny po půl deváté večer, použít na platby probíhající v tzv. nočním zpracování. Jde o platby z trvalých příkazů, splátky kreditní karty a jiných úvěrových produktů (včetně splátky hypotéky), inkasa do jiných bank a dávkově zpracovávané platby. Tyto platby totiž pracují s garantovaným zůstatkem, který se pro tzv. noční zpracování vypočte právě po 20:30 hodin.
I do jiných bank v režimu 24/7/365
Rovněž příkazy k úhradě do jiné banky v České republice můžete zadávat v režimu 24/7/365. Při dostatku peněz na účtu zpracujeme platby z běžných korunových účtů do jiných bank v České republice okamžitě, což neprodleně poznáte na svém sníženém disponibilním zůstatku.
Pokud zadáte platbu v pracovní den do 13:00 hodin, resp. pokud bude platba zaúčtovaná v našich systémech v pracovní den do 14:15 hodin, zajistíme její připsání na účet příjemce v jiné tuzemské bance tentýž den. V opačném případě to zvládneme během nejbližšího pracovního dne. O tom, kdy příjemci v jiné tuzemské bance platbu připíšeme, vás informujeme taktéž na potvrzovací obrazovce.
O okamžitém zpracování platby Vás informujeme i při zadávání platby, resp. i na autorizační obrazovce, na formuláři Příkaz k úhradě v CZK v MojeBanka. V poli „Datum splatnosti“ je předem vyplněna hodnota „Okamžitě“. Na autorizační obrazovce je zároveň doplněno datum, kdy bude platba zaúčtovaná. Datum splatnosti můžete samozřejmě posunout i na později, kdy požadujete platbu provést. Potom se na autorizační obrazovce zobrazí pouze toto datum, které je současně datem zaúčtování platby.
Také vklady hotovosti přes bankomat Komerční banky na korunové účty můžete zadávat kdykoli během dne, od půlnoci do půlnoci, v pracovní dny, o víkendech, i ve státní svátky. Peníze připíšeme na Váš účet vedený v Komerční bance během několika minut.