Chytré oznámení o neprovedeném inkasu

V prosinci minulého roku jsme v Komerční bance spustili tzv. Chytré inkaso, jehož součástí jsou i emailové, sms a tzv. PUSH oznámení neboli notifikace. Chceme vám co nejvíce zjednodušit používání inkas a s tím souvisí i informování o neprovedeném inkasu typicky kvůli nedostatku prostředků na vašem účtu, kvůli nízkému limitu povolení inkasa, nebo kvůli vypršení platnosti povolení inkasa.

19. 2. 2018 16:30
Témata

V případě, že by se inkaso na vašem účtu neprovedlo, hrozí vám přerušení odebíraných služeb nebo případné poplatky z prodlení platby inkasa. Abychom tomu předešli, upozorníme vás emailem, smskou nebo pokud máte Mobilní banku i PUSH notifikací ve vašem chytrém telefonu, že se vám neprovedlo inkaso, včetně důvodu neprovedení. Dáme vám až 5 dní na doplnění prostředků nebo úpravu povolení inkasa, aby se inkaso následně mohlo v pořádku zaplatit. Pokud nepožadujete, aby se inkaso provedlo, případně jste inkaso uhradili jiným způsobem, není potřeba brát na oznámení zřetel.

Notifikace o neprovedeném inkasu jsou odesílané pouze z adresy info@kb.cz a nemusíte na ně jakkoliv reagovat. Pokud si nepřejete tato oznámení odebírat, můžete si upravit nastavení oznámení v aplikaci MojeBanka v menu Nastavení oznámení.