Chytré oznámení o neprovedeném inkasu
V případě, že by se inkaso na vašem účtu neprovedlo, hrozí vám přerušení odebíraných služeb nebo případné poplatky z prodlení platby inkasa. Abychom tomu předešli, upozorníme vás emailem, smskou nebo pokud máte Mobilní banku i PUSH notifikací ve vašem chytrém telefonu, že se vám neprovedlo inkaso, včetně důvodu neprovedení. Dáme vám až 5 dní na doplnění prostředků nebo úpravu povolení inkasa, aby se inkaso následně mohlo v pořádku zaplatit. Pokud nepožadujete, aby se inkaso provedlo, případně jste inkaso uhradili jiným způsobem, není potřeba brát na oznámení zřetel.
Notifikace o neprovedeném inkasu jsou odesílané pouze z adresy info@kb.cz a nemusíte na ně jakkoliv reagovat. Pokud si nepřejete tato oznámení odebírat, můžete si upravit nastavení oznámení v aplikaci MojeBanka v menu Nastavení oznámení.