Zablokované přihlášení
a autorizace barevným kódem
- Zkontrolujte, že máte mobilní zařízení připojené k internetu, a přihlaste se do mobilní aplikace KB+.
- Na přehledu klikněte na ikonu Centra KB+ v pravém horním rohu.
- Vyberte možnost KB Klíč a potom klikněte dole na obrazovce na tlačítko Odblokovat barevný kód.
- Dál postupujte tak, jak jste zvyklí při potvrzování požadavků v KB Klíči.
- Připojte se k internetu.
- Otevřete aplikaci KB Klíč.
- Přejděte do nastavení.
- Klikněte na „Přihlášení barevným kódem".
- Dejte „Odblokovat".
- Potvrďte v KB Klíči.
Pokud položka „Přihlášení barevným kódem" v nastavení není, aktualizujte si aplikaci.
Případně zavolejte na klientskou linku +420 800 521 521 nebo přijďte na pobočku.