• Zablokované přihlášenía autorizace barevným kódem

Zablokované přihlášení
a autorizace barevným kódem

Máte aplikaci KB+?

  1. Zkontrolujte, že máte mobilní zařízení připojené k internetu, a přihlaste se do mobilní aplikace KB+.
  2. Na přehledu klikněte na ikonu Centra KB+ v pravém horním rohu.
  3. Vyberte možnost KB Klíč a potom klikněte dole na obrazovce na tlačítko Odblokovat barevný kód.
  4. Dál postupujte tak, jak jste zvyklí při potvrzování požadavků v KB Klíči.

Máte aplikaci KB Klíč?

  1. Připojte se k internetu.
  2. Otevřete aplikaci KB Klíč.
  3. Přejděte do nastavení.
  4. Klikněte na „Přihlášení barevným kódem".
  5. Dejte „Odblokovat".
  6. Potvrďte v KB Klíči.


Pokud položka „Přihlášení barevným kódem" v nastavení není, aktualizujte si aplikaci.
Případně zavolejte na klientskou linku +420 800 521 521 nebo přijďte na pobočku.