Vážení klienti, děkujeme, že využíváte našich služeb. Na spokojenosti a důvěře našich klientů nám velmi záleží.
Pokud nejste spokojeni s nabízenými produkty nebo službami či plněním povinností Modré pyramidy stavební spořitelny a.s. vyplývajících z platných právních předpisů, či s chováním jednotlivých zaměstnanců Modré pyramidy, jsme připraveni se vaší případnou stížností vážně zabývat. Vaši stížnost či reklamaci přijme kterýkoli pracovník Modré pyramidy nebo Komerční banky a.s. nejlépe však:
na každém KB poradenském místě nebo na kterékoliv pobočce Komerční banky a.s.,
Pokud podáte stížnost či reklamaci osobně, je možné vyhotovit zápis z jednání, jehož kopii vám samozřejmě poskytneme.
Pokud nejste spokojeni s řešením vaší reklamace nebo stížnosti, můžete se obrátit na útvar Kvality a zákaznické zkušenosti skupiny Komerční banky: stiznostiareklamace@kb.cz
nebo písemně na adresu: Komerční banka a.s. útvar Kvality a zákaznické zkušenosti nám. Junkových 2772/1 155 00 Praha 5 - Stodůlky
V případě, že nesouhlasíte s řešením vaší stížnosti či reklamace ani útvarem Kvality a zákaznické zkušenosti skupiny Komerční banky, máte možnost písemně kontaktovat nezávislého ombudsmana, a to v souladu s Chartou ombudsmana.
Ombudsman KB
Řeší podněty našich klientů (včetně Komerční banky a.s., a.s. se sídlem na Slovensku) a klientů některých dalších společností, které jsou součástí skupiny Komerční banky a.s. a Société Générale v České republice.
Jedná se o:
Komerční pojišťovnu, a.s.
Modrou pyramidu stavební spořitelnu, a.s.
KB Penzijní společnost, a.s.
ESSOX s.r.o.
Factoring KB, a.s.
SG Equipment Finance Czech Republic s.r.o.
Činnost ombudsmana se řídí a je vymezena Chartou ombudsmana. Na ombudsmana se mohou obrátit klienti v případě nespokojenosti s řešením své stížnosti nebo reklamace ve druhé instanci. Rozhodnutí ombudsmana není pro žádnou ze stran právně závazné, nicméně v rámci smírčí procedury se společnosti skupiny Komerční banky a.s. zavazují jej respektovat.
Jak kontaktovat ombudsmana:
Poštou na adresu: Komerční banka a.s. Ombudsman nám. Junkových 2772/1 155 00 Praha 5 – Stodůlky
Případně můžete kontaktovat finančního arbitra. Jedná se o správní orgán pro tzv. mimosoudní řešení sporů, které se týkají platebního styku (např. provádění převodů peněžních prostředků, opravného zúčtování, inkasní formy placení nebo užívání elektronických platebních prostředků), spotřebitelských úvěrů, investičních služeb a životního pojištění. Finanční arbitr bezplatně rozhoduje spory mezi zákazníky a finančními institucemi, a to výlučně na návrh zákazníka (spotřebitele). Spotřebitel může předložit případný spor finančnímu arbitrovi k mimosoudnímu řešení sporu. Pravomoc a působnost finančního arbitra je vymezena zákonem č. 229/2002 Sb., o finančním arbitrovi. Více informací naleznete na internetových stránkách www.finarbitr.cz.
Kontaktní údaje Finanční arbitr ČR
Finanční arbitr ČR Legerova 69 110 00 Praha 1 Tel.: +420 257 042 094 Fax: +420 257 042 089 E-mail: arbitr@finarbitr.cz
Česká národní banka
V záležitostech týkajících se dodržování zákazu používání nekalých obchodních praktik, dodržování zákazu diskriminace spotřebitele, dodržování povinností a pravidel pro informování o ceně služeb a způsobu jejich stanovení a dodržování povinností stanovených občanským zákoníkem pro uzavírání smluv o finančních službách uzavíraných na dálku, můžete své podněty, upozornění nebo stížnosti zasílat na Českou národní banku, která dohlíží nad dodržováním výše uvedených povinností. Česká národní banka však nerozhoduje o předmětu sporu. Podáním se zabývá výhradně z toho hlediska, zdali byla dodržena pravidla jí dohlížených právních předpisů.
Kontaktní údaje České národní banky
Samostatný odbor ochrany spotřebitele Na Příkopě 28 115 03 Praha 1 Tel: +420 224 414 359 (2887) Fax: +420 224 412 261 E-mail: spotrebitel@cnb.cz
Možnost řešení sporů online
Další možnost řešení spotřebitelských sporů najdete na internetových stránkách:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/ (platforma pro řešení sporů online). Bližší informace uvádíme v dokumentu Reklamační řád MP, v části týkající se mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, ČNB, ČBA.
Whistleblowing
Při našem podnikání dodržujeme etické zásady a právní normy a ke svým obchodním partnerům i zákazníkům přistupujeme s respektem. V případě jejich porušení je možné podat oznámení formou Whistleblowingu (oznámení o možném protiprávním jednání), kde zaručujeme oznamujícímu naprostou anonymitu a důvěrnost.
Přes vnitřní oznamovací systém Société Générale (mateřská společnost Modré pyramidy stavební spořitelny, a.s.), pokud vnitřní oznamovací systém Modré pyramidy stavební spořitelny, a.s. není vhodný nebo nelze použít: https://report.whistleb.com/cs/portal/socgengroup
Níže uvedeným Příslušným osobám, se kterými si případně můžete i sjednat osobní setkání:
Naši odpověď Vám zašleme na e-mailovou adresu, ze které nám byl podnět doručen.
Mimo prostředí Modré pyramidy stavební spořitelny, a.s., můžete rovněž Whistleblowing oznámení podat na Ministerstvo spravedlnosti České republiky, jakožto na veřejný orgán pověřený k řešení Whistleblowing oznámení.
Díky cookies pro vás bude prohlížení stránek příjemnější a jednodušší. Ke zpracování některých z nich potřebujeme váš souhlas, který dáte kliknutím na „Přijmout vše“. Pokud volitelné cookies povolit nechcete, klikněte na „Odmítnout vše”. Cookies můžete také odsouhlasit jednotlivě.