- Články
- Osobní bankovní účet
Osobní bankovní účet
Mít peníze u banky v bezpečí je základní požadavek snad každého klienta. Podezřelé transakce monitorujeme. Jakmile vyhodnotíme, že na vašem účtu k takové transakci mohlo dojít, okamžitě vám zavoláme, abychom společně zabránili případnému zneužití vašich peněz.
Možnost ochránit své peníze ale máte i vy sami. Debetní i kreditní kartu můžete zamknout a odemknout v internetovém bankovnictví, kdykoli potřebujete. To se hodí třeba v případě, když si nejste jisti, jestli jste kartu nechali doma, nebo vám ji někdo ukradl. Jednoduše si kartu v internetovém bankovnictví uzamknete. A když pak zjistíte, že jste ji jen zapomněli v jiné peněžence nebo na chalupě, zase ji odemknete.
Vyplatí se i sledovat, jak moc je banka svým zákazníkům dostupná a jak jednoduché je s ní různé situace řešit.
Na klientské lince jsme vám k dispozici 7 dní v týdnu (Po–Pá 7–22, So–Ne 8–22). Na lince pro blokaci karet a další urgentní případy jsme dostupní nonstop. A pokud byste raději situaci probrali z očí do očí, můžete využít jakoukoli z našich poboček.
Zdarma můžete vybírat z téměř 2 000 bankomatů v rámci sdílené bankomatové sítě KB a dalších bank. Přes polovinu našich bankomatů je vkladových. A některé „vkladomaty“ jsou dokonce drive-in. Při vkládání peněz tak nemusíte ani vystupovat z auta.
Každý svůj bankovní účet využívá trochu jinak. Někdo ho obsluhuje jen doma přes počítač a vybírá z bankomatu. Jiný se rád pouští i do novějších technologií a objevuje, co dalšího mu účet v bance nabídne.
U nás můžete platit chytrými hodinkami i mobilem a to kartami Visa a Mastercard.
Podporujeme:
- Apple Pay
- Google Pay
- Garmin Pay
- Fitbit Pay