Fitbit Pay Vám umožní digitalizovat kteroukoli bezkontaktní debetní nebo kreditní kartu KB a díky tomu můžete platit pohodlně a bezpečně vašimi hodinkami. Podporované modely a více informací naleznete zde: https://www.fitbit.com/fitbit-pay
1. Zkontrolujte, zda je Vaše karta platná a umožňuje bezkontaktní platby a zda Vaše chytré hodinky podporují technologii NFC a Fitbit pay. Pro platby hodinkami lze použít jakoukoli bezkontaktní debetní a kreditní kartu KB. V aplikaci máte možnost nastavit výchozí kartu pro platby, případně před platbou vyberete požadovanou kartu pro placení.
2. Do mobilního telefonu si stáhněte aplikaci Fitbit
3. Přihlaste se do aplikace a vyberte ikonu zařízení a typ vašich hodinek.
4. Zvolte v nabídce „Wallet“ a postupujte dle instrukcí v aplikaci, kde:
zvolíte čtyřmístný bezpečnostní kód pro placení hodinkami
vyplníte požadované údaje o Vaší platební kartě
potvrdíte Podmínky platebních karet
vyberete způsob ověření Vaší platební karty
V případě, že jste s mobilem nebyli delší dobu připojeni k internetu, mohlo by dojít k selhání spárování. Je tedy potřeba občas mobil k internetu připojit.
Některá Fitbit zařízení již nabízí digitalizovat karty do peněženky Google Wallet. Nastavení je obdobné.
Ano, jelikož číslo Vaší platební karty není uloženo v chytrých hodinkách ani v mobilní aplikaci a nevidí ho ani obchodník při placení. Místo toho se používá jedinečné číslo digitální karty.
Pro zajištění bezpečnosti je nutné, abyste v hodinkách měli nastavený čtyřmístný bezpečnostní kód. Bezpečnostní kód je platný pro autorizaci plateb po dobu 24 hodin od zadání nebo do doby, kdy hodinky sundáte ze zápěstí a dojde tím k přerušení monitoringu tepové frekvence.
Na mobilním telefonu v nastavení aplikace Fitbit odeberte digitalizovanou platební kartu nebo zavolejte na Podporu karet KB (+420) 955 512 230 pro blokaci digitální karty.
V případě, že dojde ke ztrátě mobilního zařízení, ve kterém máte nahranou digitální verzi platební karty, doporučujeme ihned kontaktovat Podporu karet KB 955 512 230. Pokud došlo ke ztrátě pouze mobilního zařízení a digitálního verze karty, provedeme její zrušení tak abyste mohli využívat nadále plastovou kartu. Následně si můžete vytvořit novu digitální kartu do nového zařízení. Pokud však došlo ke ztratíte dat, které obsahovali i kartu plastovou, je nutné stoplistovat jak plastovou tak digitální karty.
Hodí se mít
Debetní karta k tarifu
Debetní karta pro rychlé a bezpečné
platby kdekoli na světě
Díky cookies pro vás bude prohlížení stránek příjemnější a jednodušší. Ke zpracování některých z nich potřebujeme váš souhlas, který dáte kliknutím na „Přijmout vše“. Pokud volitelné cookies povolit nechcete, klikněte na „Odmítnout vše”. Cookies můžete také odsouhlasit jednotlivě.